Perinteeksi muodostuneet Lapin Kanakoirayhdistyksen kesäpäivät Pellon Mäntylaella.
Ohjelmassa mm. vapaata seurustelua, ulkoilua, grillausta, rantasaunan lämmitystä, Lapin Kanakoirayhdistyksen haulikkomestaruuskilpailu, sekä mahdollisesti noutokoe.
Perjantaille lisäohjelmaa!
Hankimme paikalle ammuntasimulaattorin, jossa mahdollisuus kokeilla taitoja haulikolla, maaleina kiekot tai sorsat. Simulaattori paikalla perjantaina klo 18-21. Mahdollisuus ampua myös kiväärillä! (hirvi, karhu, peura sekä ratalajit).
Kaikki joukolla mukaan! Ilmoittakaa tulostanne joko FB-tapahtumaan tai suoraan Markolle.
Lapin kanakoirayhdistyksen vuosikokous vietettiin Tapionkylässä Rovaniemellä 24.2.2018. Paikalle oli toistakymmentä jäsentä Oulun ja Utsjoen välimaastosta. Vuosikokouksessa käytiin läpi sääntömääräiset asiat sekä palkittiin jäsenistöä sekä heidän menestyneitä koiriaan.
Hallitus jatkaa samalla kokoonpanolla, kun erovuoroiset Hannu, Janne ja Jame valittiin jatkamaan seuraaviksi kahdeksi vuodeksi. Marko valittiin jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana.
Vuoden koiraksi valittiin pn Riekkokirhveen Hertha, omistaja Marko Stålnacke. Vuoden nuoreksi koiraksi gsn Troldmarkens Kriemhild Kira, omistaja Virpi Vuolteenaho. Fair play-palkinnon sai Janne Koskela ja Vilhon pytty siirtyi vuodeksi Ari Jaatisen hoitoon. Hertta valittiin myös Lapin kennelpiirin vuoden englantilaiseksi kanakoiraksi.
Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään Rovaniemellä lauantaina 24.2.2018 klo 16.00 alkaen. Ohjelmassa vuosikokousasiat, vuoden koira-palkinnot, ruokailu.
Vuosikokous pidetään Tapionkylässä Rovaniemellä Tapion Erämiesten majassa.
Tervetuloa!
Kanakoiraharrastusta englantilaisen kanakoiran kera!